Klacht Slimfruit.nl: proefpakket voor 7.50 euro?

Annamaan

Zocht op gezondheidssite naar artrose. kreeg op het eind een aanbieding voor proefpakket Slimfruit. Heb mijn adres opgegeven en toestemming gegeven voor automatische incasso van 7.50 voor proefpakket op 15 juni 2016. Heb meteen daarop een mail gestuurd en me herroepen. Zag de algemene voorwaarden en begreep op Kassa of radar er iets over gehoord te hebben. De mail is door Slimfruit bevestigd, maar nooit beantwoord. uiteindelijk viel het pakje in de brievenbus met DHL. Het was verstuurd met SV depot. Wilde terugsturen met DHL, maar het opgegeven adres klopte niet. Vervolgens het pakje naar Slimfruit gestuurd met post.nl, met begeleidend schrijven. De 7.50 gestorneerd. Een bedrag van ruim 60 euro zag binnenkort worden afgeschreven. Opnieuw gestorneerd.

Ik wil duidelijk van dit contract af. Heb dat dezelfde dag tot 2x toe aan Slimfruit medegedeeld. Heb me herroepen tot 2x toe. Zonder resultaat.

Annamaan
    Heb van Slimfruit helemaal niets meer vernomen.

Annamaan

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?