Klacht Slimfruit.nl: Proefpakket

# 194003
smitz

Proefpakket besteld op 27/8/ 2016 bij slimfruit pakketje is bezorgd op5/9/2016 geprobeerd terug te sturen maar de postcode ontbrak pakje werd niet aangenomen uitgezocht waar ik het naar toe moest sturen en op20/9/2016 verstuurd nu zeggen hun ik ben te laat ik krijg een aanmaning van 68 euro via een incasso bureau ( ik had dit bedrag al een keer terug laten boeken) mails werden niet beantwoord nu eindelijk tel contact gehad(wat eerst niet mogelijk was ik heb nu twee verschillend tel.nummers) ze hebben volgens hun niets retour gekregen ( ik heb het bewijs van wel kosten6,75 ) maar zegt ze ik ben wel afgemeld dit is een heel lang verhaal kort gemaakt ik ben bang als ik betaal dat dan het einde zoek is en vervolgzendingen blijven komen. graag uw advies hierover

Die 68 euro niet betalen want hier heb ik geen product voor ontvangen, ik heb 7,50 betaald voor een proef pakketje en de rest pillen terug gestuurd

Slimfruit.nl

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    smitz
    Ik heb telefonisch contact gehad met Slimfruit voordat ik jullie benaderd heb, ik kreeg daar gezegd dat ik te laat was met terug sturen en dat ze geen pakketje retour hebben gehad, ik heb hier bewijs van dat dit wel gebeurd is. ze beantwoorden geen mails, zij zegt dat ze die wel hebben gestuurd maar ik heb alles nagezocht er is niets binnen gekomen, dan zegt ze weer u bent wel uitgeschreven, en dan ik kan niets voor u doen.
    smitz
    Ik wacht maar gewoon af wat ze gaan doen.

smitz

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?