Klacht Slimfruit.nl: Proefpakket

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 194003
Gebruiker
smitz
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Proefpakket besteld op 27/8/ 2016 bij slimfruit pakketje is bezorgd op5/9/2016 geprobeerd terug te sturen maar de postcode ontbrak pakje werd niet aangenomen uitgezocht waar ik het naar toe moest sturen en op20/9/2016 verstuurd nu zeggen hun ik ben te laat ik krijg een aanmaning van 68 euro via een incasso bureau ( ik had dit bedrag al een keer terug laten boeken) mails werden niet beantwoord nu eindelijk tel contact gehad(wat eerst niet mogelijk was ik heb nu twee verschillend tel.nummers) ze hebben volgens hun niets retour gekregen ( ik heb het bewijs van wel kosten6,75 ) maar zegt ze ik ben wel afgemeld dit is een heel lang verhaal kort gemaakt ik ben bang als ik betaal dat dan het einde zoek is en vervolgzendingen blijven komen. graag uw advies hierover

De oplossing

Die 68 euro niet betalen want hier heb ik geen product voor ontvangen, ik heb 7,50 betaald voor een proef pakketje en de rest pillen terug gestuurd

3 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    smitz
    Datum
    Ik heb telefonisch contact gehad met Slimfruit voordat ik jullie benaderd heb, ik kreeg daar gezegd dat ik te laat was met terug sturen en dat ze geen pakketje retour hebben gehad, ik heb hier bewijs van dat dit wel gebeurd is. ze beantwoorden geen mails, zij zegt dat ze die wel hebben gestuurd maar ik heb alles nagezocht er is niets binnen gekomen, dan zegt ze weer u bent wel uitgeschreven, en dan ik kan niets voor u doen.
  3. Auteur
    smitz
    Datum
    Ik wacht maar gewoon af wat ze gaan doen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
smitz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen