Klacht Slimfruit.nl: Proefpakket

A

Proefpakket besteld en €7,50 betaald,maar geen pakket ontvang de € 7,50 weer terug haald via de bank.Op 2-10-2016 factuur ontvang van incasso service met een bedrag van €108,92 en op 4-10-2016 weer twee facturen ontvangen met de zelfde factuur nummers nu €85,50.
Kontakt per telefoon of mail wordt niet gereageerd.

Het beeinding van de gestuurde facturen.
( ophouden met deze onnodige facturen)

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

A
    Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen.
    Na vele mails en telefoon gesprekken is er met jullie af gesproken dat U mij uit het bestand zouden halen en dat het zou stoppen.
    Heb meerdere keren geprobeerd jullie te bellen maar dan krijg je een bandje te horen met er zijn nog zoveel wachtende voor u en als je dan aan de beurt bent word er gezegd vanaf nu is de wachttijd nog een half uur en word dan plots de verbinding verbroken.
    Vanaf nu graag ophouden met jullie praktijken.

A
    SlimFruit geeft steeds dezelfde reaktie maar op deze manier word het niet opgelost. Per telefoon zijn ze niet te bereiken en op mails word niet gereageerd of ze blokkeren je. Op 15 augustus 2016 is ons beloofd dat we uit het systeem zijn verwijderd. Ik wil dat ze er mee stoppen anders nemen we andere maatregelen.

A
    Wij gaan zeer zeker niet voor iets betalen wat we niet ontvangen hebben. Maar SlimFruit wil het op deze manier niet oplossen want anders doen ze ons zelf wel een reaktie. We willen dat dit ophoud. En hier komt bij dat ze ons op 15-08-2016 hebben beloofd dat we uit hun systeem zijn verwijderd maar ze doen net of hun neus bloed. Een bevestiging zou ons per mail worden toegestuurd maar ze komen geen enkele afspraak na. En nogmaals stoppen met deze praktijken.

A
    Deze klacht van SlimFruit is nog zeer zeker niet opgelost. Die standaard antwoorden weten we nu wel, en wij willen dat het ophoud. Van onze kant hebben we geprobeerd telefonisch of per mails laten weten dat er niet word betaald .

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

A
    Deze klacht van SlimFruit is zeer zeker nog niet opgelost. Die standaard antwoorden weten we nu zo langzamer hand wel. Wij willen dat dit zo spoedig mogelijk ophoud. Per telefoon of mail zijn ze niet te bereiken. Voor de zoveelste keer laat ik weten dat er niet word betaald. Laat eens een persoonlijke reaktie van jullie horen, maar niet steeds langs deze weg. Op deze manier begint het irritant te worden dus stop hiermee.

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?