Klacht Slimfruit.nl: Schandalige praktijken Slimfruit

Annette

Proefpakketje van 7,50 € aan gevraagd, ontvangen en betaald.
Ongevraagd incasso 68,00 € geweigerd via bank.
Paar weken later via koerier ongevraagd pakketje pillen. Meteen retour afzender gestuurd.
Week later wederom incasso 68,00 € via bank geweigerd.
E-mail met klacht en mededeling dat ik niets besteld en dus niets ga betalen gestuurd.
Reactie via hun helpdesk alsof het een bestelling ipv klacht was. Geen teactie mijnerzijds per mail mogelijk.
En straks ook nog een claim zeker?
Schandalige praktijken!

Geen rekeningen, zendingen meer van dit bedrijf!

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Ziedses des Plantes,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Annette
    Vandaag met de 'klantenservice' van Slimfruit gebeld.
    Wat een deceptie: meisje/vrouw luisterde nauwelijks en bleef maar herhalen dat het proefpakketje na er 14 geprobeerd te hebben, met restinhoud had moeten worden teruggezonden. Doet de klant dit niet( volgens medewerkster Slimfruit was dat toch duidelijk gecommuniceerd), zit men vast aan betaling 68€.
    Ik vrees dat men mij gaat blijven achtervolgen met incasso van dat bedrag. NOOIT EEN PROEFPAKKET AANVRAGEN BIJ DEZE 'SLIMMERDS'!
    Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Ziedses des Plantes,

Bedankt voor uw reactie.

Gelieve nogmaals kennis te nemen van de actievoorwaarden van SlimFruit:

Probeer SlimFruit gratis actie: Het SlimFruit probeerpakket bevat 30 capsules SlimFruit die je gratis mag proberen, je betaalt alleen de verzend- en verpakkingskosten van € 7,50.

Bevalt het je? Dan kan je dit pakket volledig gebruiken. Voor dit pakket betaal je slechts € 68.

Bevalt SlimFruit je niet? Dan kun het pakket terugsturen en ben je een (gratis) ervaring rijker. In dat geval ontvangen wij de rest van het pakket graag binnen 14 dagen retour.

Direct na uw bestelling heeft u bovendien per mail de bevestiging van de bestelling ontvangen waarin nogmaals wordt aangegeven wat u heeft besteld en onder welke voorwaarden het aanbod valt.