Klacht Slimfruit.nl: slim geld verdienen

Klachtnummer
# 177558
Gebruiker
reen poppe
Datum
1 reactie

Details

De klacht

je krijgt een pakket voor 30 dagen en kan de helft terugsturen om niet verder te gaan?
Terwijl het effect alleen zichtbaar is op een half jaar is dit gratis?
Dan had je de voorwaarden maar moeten lezen volgens de nederlandse incassocentrale die alleen een rekening sturen voor een aanamning via de mail?
Vorderingen alleen via een aangetekende brief via de post, dreigementen alom, voor de rectbank verschijenen met hoge kosten enzovoort.
Het spijt .e maar ik heb nooit een mail ontvangen en ook geen post ontvangenzie jullie bij de rechter

De oplossing

er gebeurd niets, geen betaling niks

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer Poppe,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen