Klacht Slimfruit.nl: slimfruit

# 190240
teegee44

In juni 2016 niet bedoeld proefpakketje besteld en ontvangen. Na ontvangst ongeopend retour gestuurd, binnen de termijn dus. Nagebeld wat na vele pogingen lukte en telefonisch bevestiging gekregen, ook dat het verder in orde was en alles stopte.
Niets meer vernomen van slimfruit totdat ik 2 oktober email ontving van het incassoburo van slimfruit met een aanmaning om 108,00 euro te betalen, is inclusief 40,00 euro incassokosten. Geprobeerd contact te krijgen , wat niet is gelukt.
Op 4 oktober email met 'factuur' ontvangen van slimfruit/Stideris met laatste betaalmogelijkheid van 68,00 euro en 10,00 euro administratiekosten.
Vanaf het bovenvermelde eerste telefoongesprek nooit meer iets gehoord of ontvangen tot de genoemde 2 emails.

Beëindiging incasso trajecten

Slimfruit.nl
    Geachte heer Goemans,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    teegee44
    Vandaag is het gelukt om 14.10 uur tel. contact te krijgen.
    De telefoniste verteld wat er ook in mijn klacht aan u staat.
    Antw. : ik heb te laat teruggestuurd...dat is niet waar
    Verhaal herhaald en duidelijk gemaakt dat ontvangst tel. was bevestigd in juni. Antw.: nu er is geen contact geweest en ik moet verzendbewijs insturen. Dat bewijs heb ik allang niet meer. Ik had nml. 4 mndn. niets meer gehoord.
    Nogmaals verhaal gedaan. Zonder resultaat.Ik zou facturen hebben ontvangen. Is niet z

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?