Klacht Slimfruit.nl: slimfruit
Details
De klacht
In juni 2016 niet bedoeld proefpakketje besteld en ontvangen. Na ontvangst ongeopend retour gestuurd, binnen de termijn dus. Nagebeld wat na vele pogingen lukte en telefonisch bevestiging gekregen, ook dat het verder in orde was en alles stopte.Niets meer vernomen van slimfruit totdat ik 2 oktober email ontving van het incassoburo van slimfruit met een aanmaning om 108,00 euro te betalen, is inclusief 40,00 euro incassokosten. Geprobeerd contact te krijgen , wat niet is gelukt.
Op 4 oktober email met 'factuur' ontvangen van slimfruit/Stideris met laatste betaalmogelijkheid van 68,00 euro en 10,00 euro administratiekosten.
Vanaf het bovenvermelde eerste telefoongesprek nooit meer iets gehoord of ontvangen tot de genoemde 2 emails.
De oplossing
Beëindiging incasso trajectenDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.