Klacht Slimfruit.nl: SLIMFRUIT Bioactive. Pure oplichting.

Petticoat

KLACHT Slimfruit
Proefpakket besteld en 7,50 euro betaald.
Daarna geen bestelling gedaan. Blijkt dat het proefpakket de instinker was om een abonnement af te sluiten!!!!!!
Nu kreeg ik afgelopen vrijdag 10 juni in mijn mail een nota van DE NEDERLANDSE INCASSOCENTRALE een rekening van LET OP!! 109,27 (honderdnegen euro en zevenentwintig cent) te Zutphen, ondertekend door G. Radstake-Munnik.
Blijkens deze vordering zou ik een factuur hebben ontvangen op 9 maart 2016.
Ik heb deze factuur (6924-17801) nooit via mail of post ontvangen. Ik heb Slimfruit gebeld (half uur in de wacht) maar de juffrouw zei dat dit hun voorwaarden zijn.
Gewoon oplichting. Kan dit zomaar in Nederland?
Mevr. van Heerde Haarlem

Dossiernummer D06166623/ SlimFruit / S. Heerde /6924\
Ik wil deze spooknota ter discussie stellen. De mensen voor SLIMFRUIT landelijk waarschuwen en ik ben niet van plan om iets te betalen voor een product wat ik NIET heb besteld. Dezelfde firma adverteert nu met een dergelijk product op notabene Gezondheidsnet.nl onder de naam REVOLYN.
De slogan op hun bestelformulier luidt: Let op: Haal nu het pakket in huis, probeer het 14 dagen zonder risico. Deze exclusieve aanbieding is beschikbaat tot en met : maandag 13 juni. Deze firma moet STOPPEN.!!!!

Petticoat
    Even nog ter aanvulling: de aanbieding ging ovrr een PROEFPAKKET en niet over een ABONNEMENT!

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?