Opgelost door Slimfruit.nl: Slimfruit niet bereikbaar

# 182039
An010

Ik heb een proefpakket besteld maar meteen probeerde annuleren, op 2 Augustus was de eerste email naar hullie verzend, ik heb tot vandaag geen antwoord gehad, ik heb een tweede email gestuur maar ook daarop geen antwoord. toen ik ze belde 2 weken later, verteld de mevrouw mij dat annuleren niet mogelik is. twee dagen erna, kwam de paketje met DHL. Nou wil ik de paketje terug stuur naar Slimfruit, maar ik kan de website niet bereiken, alleen ''website not found' als ik op de link van hul geautomatiseerde email click. Wat ik ook doen of search' op google, ze zijn niet te bereiken, ook telefonies gaat nie, ik blijf op de lijn tot het bijna mij beurt is en dan ineens 'probeer het later opnieuw'.
ik wil niet aan een abbonnement vastzitten (vooral niet als ik ze niet kunnen contacten) en wil graag de paketje terug sturen maar heb een adres nodig!!!! AUB helpen?? Als ik andere klachten lees, is de reactie van Slimfruit dat jij ze per email of telefoon kunnen contact, maar dat kan dus niet?

ik wil dat ze contact opnemen, mij een adres geven voor de retour van de paketje en mij verzeker dat ik erna geen verdere kosten of verplichtingen heb.

An010
    Eindelijk heb ik ze telefonies kunnen spreken en mij kunnen helpen!