Klacht Slimfruit.nl: Slimfruit onbereikbaar en misleidend

Janseg

Diverse keren geprobeerd Slimfruit te bereiken via klantenservice en website.
Alle pogingenliepen dood omdat zowel website als email niet geven wordt. Slimfruit doet je geloven dat ze betrouwbaar zijn door een officilele mail te sturen met klantnummer en klantaccount evenals een link naar de klantenservice. Echter alle links zijn dood. Er is op geen enkele manier contact te krijgen. Telefoon wordt niet beantwoord.

Beeindiging 'overeenkomst' als die er al een is. Beindiging automatische incasso.

Slimfruit.nl
    Geachte heer Jansen,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Janseg
    Na enige tijd opnieuw telefonisch contact gezocht. 14 dagen proefpakket blijkt maandpakket te zijn waar je 14 capsules van mag gebruiken en de rest teruggestuurd moet worden (kosten voor eigen rekening via DHL)binnen die termijn anders betaal je de volle mep van €68 euro. Hoezo geen misleiding. Staat wel in de voorwaarden die je pas kan lezen nadat het proefpakket ontvangen is.
    Totale schade tot nu toe proefpakket €7,50+ retourkosten €6,50 =€14 voor 14 fruit capsules.
    Slimfruit.nl
    Geachte heer Jansen,

Bedankt voor uw reactie.

Bij uw bestelling met u akkoord gegaan met de voorwaarden van SlimFruit.

Deze voorwaarden zijn niet ergens verstopt, maar juist zeer duidelijk vermeld op de website onder de bestelknop. Hier heeft u ook aangevinkt akkoord te zijn met deze voorwaarden.

Hieronder leest u de exacte tekst van de voorwaarden bij de bestelknop:

Ik ga akkoord dat na ontvangst van het pakket (€ 7,50 verzendkosten) de periode van 14 dagen ingaan om SlimFruit uit te proberen. Bent u niet tevreden? Stuur het eerste pakket binnen 14 dagen terug. Bent u tevreden dan gaat u na deze proefperiode automatisch akkoord met de koop en stemt u ook in met de maandelijkse vervolgzendingen. De kosten hiervan zijn € 68 per maand, te voldoen via automatisch incasso. U ontvangt elke maand een nieuw pakket. U kunt deze dienst op elk moment direct stoppen. Lees hier de volledige actievoorwaarden.

Direct na uw bestelling heeft u bovendien per mail de bevestiging van de bestelling ontvangen waarin nogmaals wordt aangegeven wat u heeft besteld en onder welke voorwaarden het aanbod valt.

Indien u nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice:

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.nl

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    Janseg
    Wil de klacht eigenlijk heropenen. Na aanvankelijk gedacht te hebben dat Slimfruit na telefonnisch contact en terugsturen pakket wel zou ophouden is het tegendeel gebeurd. Plotseling een incasso van €68 die ik geblokkeerd heb en daarna mails van de Nederlandseincassocentrale met incassokosten. Daar op volgend telefoontjes van deze incassocentrale met dreiging etc. Na alle bewijzen opgestuurd te hebben geen reactie maar weer opnieuw telefoontjes met verzoeken tot betalen en oplopende incassokos