Klacht Slimfruit.nl: SlimFruit onbereikbaar

nb

Naar aanleiding van een reclame op Facebook heb ik op 7 juli een gratis proefpakket van SlimFit vetverbranders besteld waaraan € 7,50 kosten waren verbonden. Betaald via eenmalige automatische incasso. Ik heb binnen 14 dagen aan SlimFruit laten weten dat ik geen vervolgzending wenste te ontvangen.
Tot mijn verbazing wordt er per automatische incasso € 68,- afgeschreven voor een vervolgzending, die ik nooit heb ontvangen. Ik heb direct telefonisch contact gezocht maar dit nummer was niet bereikbaar. Ook op mijn e mail kreeg ik geen antwoord.
Ik heb de incasso ingetrokken.
Nu krijg ik 4 oktoner via Stichting Derdengelde een betalingsherinnering van € 78,-
Ik ben van mening dat ik dit niet verschuldigd ben..

Ik zou graag willen dat Slimfruit telefonisch bereikbaar is en reageert op e mails.
Ik maak bezwaar tegen de betalingsherinnering via Stichting Derdengelden.
Ik wil dat de vordering ongedaan wordt gemaakt.

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

nb
    Opnieuw geprobeerd telefonisch contact op te nemen met Slimfruit op maandag 24 oktober om 13.uur
    Ondanks dat ik eerst volgende ben sta ik na 8 minuten nog steeds in de wacht. Aangeraden wordt dat het sneller gaat om per e mail contact op te nemen. Ik wil graag mondeling te woord worden contact! bel mij alstublieft terug 010 5924545

Beste Slimfruit.
    Omdat het niet lukt u telefonisch te bereiken heb ik u verzocht mij terug te bellen. 010 5924545.
    Ik verzoek u hierbij de incasso in te trekken.
    Ik heb nooit een vervolgzending ontvangen en ben niet van plan te betalen! Ik wacht op een reactie.

nb
    Beste SlimFruit. Mijn klacht is nog steeds niet opgelost. Ik krijg steeds dezelfde reactie van u. Ik heb u inmiddels ook schriftelijke benadert. Ook daarop krijg ik geen reactie. Ik wil graag dat u het incassobureau opdracht geeft de vordering in te trekken. Ik wordt geacht €109 te betalen voor een product dat ik nooit ontvangen heb. Ik had ditect gemeld geen vervolgzending te willen ontvangen. Als u dit bericht leest hoop ik dat u mij de schuld kwijtscheldt. Ik ga niet betalen .

nb
    Ik heb niet het idee dat SlimFruit mijn klacht serieus neemt. Ik ben wederom geconfronteerd met een vordering van het incassobureau. Hierbij laat ik u weten dat ik niet ga betalen en dat ik u voor de laatste keer verzoek mij niet mee lastig te vallen meet een rekening voor een verzending die ik nooit heb ontvangen. Als u niet reageert ga ik rechtshulp inschakelen.

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

nb
    Alweer dezelfde reactie. Ik ben er klaar mee!
    Geef het incassobureau opdracht de vordering in te
    trekken!!!
    En graag een persoonlijke reactie van uw kant!

nb
Steeds hetzelfde standaard advies: contact opnemen met SlimFruit. Het bedrijf is telefonisch onbereikbaar. Reageert niet op post en e-mail. Ik krijg dreigbrieven van incasso bureau. Als ik niet betaal zal ik een rechtzaak krijgen.

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?