Klacht Slimfruit.nl: Slimfruit onterechte incasso

SKoenderink

Helaas weer eenzelfde verhaal over Slimfruit: In augustus €,50 betaald voor een probeerverpakking van Slimfruit. Mij was niet duidelijk dat je de helft terug moest sturen als je geen verdere pakketjes wilde ontvangen. Dit heeft vast wel in de kleine lettertjes gestaan, maar dat doen ze wel zo gehaaid....Maar goed, niet terug gestuurd, dus op 22 augustus via mijn rekening betaald, het betrof een bedrag van 68 euro. Dit kan door mij aangetoond worden via bankafschrift van de ABNA-AMRO op 22 augustus. In september heb ik gebeld om te checken of ik wel uitgeschreven was. Dit was het geval, aldus de norse mevrouw aan de telefoon.
Op zondag 2 oktober ontvang ik echter via een incassobureau een factuur voor de levering over augustus van: 68 euro+ rente t/m oktober 0,79 euro+wettelijke incassokosten 40 euro= totaal bedrag van 108,79.
Ze zijn telefonisch niet te bereiken en op mailtjes reageren ze niet.

Reactie van Slimfruit en verwijdering van de brief van het incassoburo

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Koenderink,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als Slimfruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit
    SKoenderink
    Ik heb gemaild, maar nog geen reactie ontvangen. Telefonisch kom ik er weer niet door. Maar zo te lezen zijn er velen met dezelfde klacht. Ik ga doen wat de consumentenbond adviseeert: niet ingaan op de incassobrief. @Klachtenkompas: bedankt voor jullie moeite!
    Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Koenderink,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?