Klacht Slimfruit.nl: slimfruit

Theresia58

Vandaag 28-09-2016 ,getracht 10.00-11.00 telefonisch contact te leggen Nederlandse Incassocentrale 0857325909.Na een halfuur in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding weer verbroken.Heb gewacht tot 12.00 om slimfruit te bellen 0858880774 idd heb iemand gesproken.Zij beweerde dat er geen retourzendingen ondertekend en wel hebben te ontvangen.Moest maar met harde bewijzen komen tevens een mail sturen met bewijzen aangetekende stukken.Inmiddels loopt mijn telefoonrekening behoorlijk op.Dit is,snel geld verdienen voor slimfruit.Vind het onterecht dat ik een wettelijke incassokosten €109.10 moet betalen voor wat ik niet heb ontvangen van slimfruit.Gaarne wil ik dat dit stopt anders ben ik genoodzaak verdere stappen te ondernemen met een fikse schade vergoeding.Mijn gezondheid word hierdoor er niet beter op ,ben zo wie zo al zwaar ziek en gehandicapt kan dit alles er niet meer bij hebben.Stop met dreigende mails slimfruit laat dit stoppen.

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.
    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

Theresia58
    Deze boven geschreven mail slimfruit is standaard getypt lijkt mij.Heb meerdere malen gebeld met dit nr.antwoord ben jezelf schuld stuur eerst maar bewijzen zeggen ze.Nou heb meerdere aangetekende brieven verstuurd ook naar ned.incasso wat blijkt krijg gewoon de geschreven brieven aangetekend terug gestuurd Ben nog meer kwijt aan telefoneren -aangetekende brieven versturen wat willen jullie nog meer wil dat dit ophoudt,Ben al ziek genoeg!

Theresia58
    Heden 18-10-2016 proberen té bellen met slimfruit weer in de wacht er wordt bij vermeldt dat je ook via mail je klacht kan indienen.Dit heb ik al zovaak gedaan wordt gewoon niet beantwoord.Aangetekende brief bestuurd naar Ned incasso van slimfruit,onbeantwoord eigen brief wat ik hun had gestuurdhebben zij weer aangetekend onbeantwoord terug gestuurd naar mij.Ben dit kat en muis spelletje meer dan beu.Straks mogen ze mij een fikse schade vergoeding betalen mijn gezondheid is al niet opperbest.

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?