Klacht Slimfruit.nl: Stoppen met het automatisch incasseren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182038
Gebruiker
JB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ondanks dat ik volgens de website was uitgeschreven bij slimfruit en er geen vervolg zendingen zouden worden verzonden (foto beschikbaar) wil het bedrijf wel 68 euro afschrijven. Deze automatisch incasso aub per omgaande stop zetten.

De oplossing

Het stoppen van de automatische incasso. Het product heb ik niet ontvangen en wil ik ook niet ontvangen.

2 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Bijl,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

    Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    JB
    Datum
    Slimfruit is gewoon doorgegaan met het ongevraagd toesturen van producten en het automatisch incasseren van 68 euro. Zij hebben wel gereageerd maar niet inhoudelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry