Klacht Slimfruit.nl: Stoppen met pakket sturen en een bedrag van 68 euro afschrijven van mijn rekening

Isabella

1 keer gratis testen was het en nooit een 2e pakket besteld en toch krijg ik het binnen en wordt een bedrag van 68 euro afgeschreven. ik wil dat ze per direct stoppen met opsturen en afschrijven want ik heb niet besteld.
ik heb het pakket teruggestuurd maar dat heeft mij ook weer geld gekost.
ik ga geen een cent betaald voor een pakket wat ik niet heb besteld en weer terug heb gestuurd en per direct stoppen om geld af te schrijven en nog meer pakketjes sturen.

ik heb een mail gestuurd met mijn klacht erin en wat krijg ik terug gemaild. zie onderstaand:
Beste klant,

Gelieve nogmaals kennis te nemen van de actievoorwaarden van SlimFruit:

Probeer SlimFruit gratis actie: Het SlimFruit probeerpakket bevat 30 capsules SlimFruit die je gratis mag proberen, je betaalt alleen de verzend- en verpakkingskosten van € 7,50.

Bevalt het je? Dan kan je dit pakket volledig gebruiken. Voor dit pakket betaal je slechts € 68.

Bevalt SlimFruit je niet? Dan kun het pakket terugsturen en ben je een (gratis) ervaring rijker. In dat geval ontvangen wij de rest van het pakket graag binnen 14 dagen retour.
Wij hebben uw abonnement opzegging per direct verwerkt.

U zult geen vervolgzendingen meer ontvangen van SlimFruit.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Ramnath,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.

Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,