Klacht Slimfruit.nl: tabetten besteld.nooit gekregen

Klachtnummer
# 172268
Gebruiker
gehuwd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

in maart gratis tabletten besteld nooit gekregen.na vele malen bellen .na 15min.wordt de verbinding verbroken.in eens wordt er 68 euro afgeschreven,dit gestorneerd.toen een poos niets gehoord en toen 25 mei een rekening van ned incasso centrale van 109,18,hierover gebeld .bleek dat dit van slim fruit was. weer vele malen gebeld en gemaild,zouden alles uitzoeken ,nooit meer iets gehoord.wel van het inc bureau.

De oplossing

ik hoop dat jullie een oplossing hebben voor dat inc bureau.,want ik hoop dat dit stopt

0 reacties

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen