Klacht Slimfruit.nl: tabletten niet besteld en wel rekening krijgen

Klachtnummer
# 188598
Gebruiker
kaatje1965
Datum
1 reactie

Details

De klacht

we hebben eenmalig tabletten besteld 2 mensen op een adres toch krijgen we rekeningen dat we verder niet besteld hebben .eenmalig voor 7.95 geloof ik ook als je het bedrijf belt nemen ze nooit op heb meerdere malen via de mail die ik kreeg gestuurd dat we niks besteld hebbenmaar daar reageren ze niet opmaar sturen wel steeds een nieuwe rekening per mail .mevr Wijkmans en de heer verhagen. ps.het product werkt nog eens niet daarom wilde we geen vervolg.

De oplossing

dat ze stoppen met de mails te sturen ik zit met 20 euro in de week en kan dit er echt niet bij hebben.

1 reactie

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte mevrouw Wijkmans,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing.Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen