Opgelost door Slimfruit.nl: Twee x afgeschreven slim fruit, één pakketje ontvangen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182706
Gebruiker
Annette Schoonhoven
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik kreeg een pakketje slim fruit, werd twee x van mijn rekening geschreven.
Mails gestuurd daarover èn dat ik geen pakketjes meer wil ontvangen.
Óf nog een pakketje, óf geld terugstorten.
Kreeg automatisch bericht maar geen bevestiging van terugstorten of pakketje ontvangen.

De oplossing

Teveel afgeschreven geld terug storten (68 euro) , óf nog een pakketje ontvangen.
Verder afmelden van dit 'abonnement '!

1 reactie

  1. Auteur
    Annette Schoonhoven
    Datum
    Ik hoop op een goede afwikkeling door slimfruit

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annette Schoonhoven
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy