Klacht Slimfruit.nl: Valse rekening

# 190343
Gerda

Ik heb een proefpakketje van slimfruit besteld via een advertentie op een andere site. Voor 7,50 kon je een proefpakketje toegestuurd krijgen zonder aan een abonnement vast te zitten of extra kosten te maken. Echter schrijft Slimfruit ineens 78 euro van mijn rekening af. Hoe geen idee want ik heb nooit een akkoord gegeven voor automatische incasso. Dit heb ik dus terug gehaald en toen een hele tijd niks meer vernomen. Tot ik een paar dagen geleden ineens een mail kreeg van het incassobureau, of ik wel heel gauw 78 euro over wilde maken naar slimfruit, deed ik dit niet dan kwam er nog 40 euro overheen. Ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb gekregen. Ik heb vaak contact gezocht met Slimfruit, verschillende mails en telefoontjes verstuurd maar nooit reactie. Wil ik naar de site gaan, krijg ik geen toegang omdat de site gevaarlijk is. Ja dat is wel logisch als ze geld aftroggelen van mensen. Al met al krijg ik dus geen contact met slimfruit.

Ik wil heel graag dat Slimfruit mij met rust laat en ik ga die 78 euro niet betalen. Ik zie overal al klachten tevoorschijn komen van slimfruit. Het bedrijf is zelfs al bij het programma Kassa behandeld. Lijkt me niet goed. Ik betaal niets. Vooral omdat ik nergens akkoord voor heb gegeven en het een vrijblijvend proefpakket was. Ook heb ik niets gekregen, ik betaal niet voor iets dat ik niet heb gekregen.

Slimfruit.nl
    Geachte mevrouw Rozeveld,

Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

Wij excuseren alvast voor het ongemak.

TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

Met vriendelijke groeten,

Team SlimFruit

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?