Klacht Slimfruit.nl: ze blijven maar aanmaningen sturen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 193882
Gebruiker
C.C. de Ridder
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geen abonnement (want opgezegd). Toch blijven ze maar aanmaningen sturen. Op mail wordt niet gereageerd. Wat een intens slecht en immoreel bedrijf.

De oplossing

Stoppen met contact leggen. Een excuus zou op z'n plaats zijn, maar dat woord kennen ze waarschijnlijk niet

4 reacties

  1. Auteur
    Slimfruit.nl
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Vervelend dat u het zo naar heeft ervaren!

    Wij als SlimFruit willen uw graag verder helpen en zoeken naar de juiste oplossing. Om uw klachten en vragen zo goed en snel mogelijk af te handelen verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen

    U kunt ons bereiken met de volgende contact gegevens .

    Wij excuseren alvast voor het ongemak.

    TEL NL: 085 888 07 74 (bereikbaar tussen 12:00 - 17:00)
    EMAIL : info@slimfruit.online

    Met vriendelijke groeten,

    Team SlimFruit
  2. Auteur
    C.C. de Ridder
    Datum
    Dit is een standaard onzin reactie. U reageert helemaal niet op mail. Ook staat in mijn klacht een ordernummer dat u kan zien. U kunt dus gewoon reageren. Mijn klacht is simpel: u stuurt rekeningen voor dingen die ik niet ontvangen heb. (terecht niet ontvangen want ik heb bijtijds opgezegd)
    Ook op de incassomail heb ik gereageerd, maar uiteraard hoor ik daar niets op terug. U zegt dat u het vervelend vindt dat ik uw handelswijze als "naar" ervaren heeft. Dat klopt niet: ik haat oplichters.
  3. Auteur
    C.C. de Ridder
    Datum
    En weer komt er een dreigmail van het zogenaamde incassobureau. Gelukkig gaan dit soort bureaus aangepakt worden.
  4. Auteur
    C.C. de Ridder
    Datum
    Er wordt niet adequaat gereageerd. Alleen in algemene termen dat ze het vervelend vinden en dat je contact moet opnemen. Op contact reageren ze niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.C. de Ridder
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Slimfruit.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen