Klacht SlimPatchFormule.nl: Doofstom het blijft maar door gaan

Klachtnummer
# 76357
Gebruiker
Nicolaas
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik had een proef pakket genomen , en na een dag of 30 krijg ik het binnen .en ben het gelijk gaan opzeggen voor mij en mijn vrouw ,
want dit bedrijf telt vanaf je akkoord met proef pakket gelijk de proeftijd en maakt je dan verplicht om vervolg zendingen te nemen ,terwijl we ongeveer dertig dagen na deaanmelding het proef pakket kregen en een paar dagen later gelijk de vervolg zending
maar dit gaat nu al maanden zo , de een zegt stuur het retour de volgende medewerker mail dat het termijn verstreken is [ bij hun is het termijn altijd verstreken omdat de zending zolang duurt ] de laatste keer 05-09-2014 was de vraag waarom de tweede zending nog niet retour was gestuurd , omdat ik deze niet ontvangen had .
maar je raad het al op 15-09-2014 komt de tweede zending binnen ,
dus deze ga ik nu ook weer retour zenden ,
maar mijn voor gevoel zegt dat het dan nog niet stopt .
Een telefoonnummer kan ik niet vinden , alleen dit ; Contact
Heeft u vragen over het product of uw bestelling?

De oplossing

geen post of zendingen & rekeningen meer van iets wat ik niet wil

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat SlimPatchFormule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over SlimPatchFormule.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen