Klacht SlimPatchFormule.nl: Werkwijze SlimPatchFormule

wiefra

Proefpakket ontvangen zonder enige info over vervolgzendingen.
Nooit een machtiging voor incasso verleend voor vervolgzendingen.
Werd toch afgeschreven waarna ik deze door mijn bank heb laten storneren.
De 1e vervolgzending geretourneerd naar Mempay in Rotterdam.
Kreeg deze weer retour met een kattebelletje retourneren naar SlimpatchFormule in Mierlo (zonder nadere adresgegevens). Deze 1e zending met de inmiddels 2e vervolgzending geretourneerd naar SlimpatchFormule in Mierlo met de zelf opgezochte adresgegevens: Postbus 51 te 5730 AB Mierlo.
De 1e zending na 1 herinnering en 1 in gebrekestelling toch maar onder zwaar protest betaald om verdere kosten (deurwaarder etc.) te vermijden.
De 2 vervolgzendingen werden in een grijze plastic enveloppe zonder enige info aangeleverd. Ook kon ik alleen maar reageren op een door hen verzonden e-mail van de betalingsachterstand. Na ontvangst van de ingebrekestelling heb ik hier op een niet mis te verstane wijze e-mail verstuurd.

Dit bedrijf in het grote publiek in diskrediet brengen met hun louche werkwijze en ondeugdelijk product.

Wij vinden dat SlimPatchFormule.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over SlimPatchFormule.nl?