Klacht SlimQ3: Aangeven dat je wilt stoppen met het product en toch geld van je rekening halen en een vervolg pakket toesturen!!

Ellis

Ik heb een maill gestuurd naar Slimq3 en aangegeven dat ik wil stoppen met het product.
Ik kreeg vervolgens een mailtje terug waarin stond dat het niet mogelijk was om maar zo te stoppen met de pillen omdat het een abonnement is.
Er wordt eerst op de site aangegeven dat het gaat om 1 pakketje die je kunt uitproberen en vervolgens is het een abonnement van Euro 125,00 waar je niet vanaf kan!!
Ik heb de tweede levering maar betaald maar de derde levering heb ik terug gestuurd en krijg en dreigende mail met daarin het bedrag van euro 59,95 en Euro 12,50 administratie kosten die ik maar even moet betalen. En als ik dat niet doe het naar een incasso bureau gaat!!
Ik heb nog gebeld met slimq3 en heb gesproken met mevr Lamnani die totaal niet wilde luisteren naar de klacht!!

Ik wil van dit contract af en de laatste zending die teruggestuurd is niet betalen!

SlimQ3
    Geachte mevrouw de Nijs,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
    Ellis
    Ben erg blij dat jullie accoord gaan. Het pakket is aangetekend naar jullie opgestuurd. Hartelijk dank voor deze snelle afhandeling. mvg Ellis

Ellis

Ook een klacht indienen over SlimQ3?