Opgelost door SlimQ3: afzegging abonnement

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45922
Gebruiker
van der Scheer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had mijn abonnement opgezegd dat ik geen verdere zendingen wilde .
Was prima geen probleem ,ze zouden het stopzetten vervolgens krijg ik weer een nieuwe zending en dat wil ik helemaal niet.........

De oplossing

Ik wens geen verdere zendingen meer en deze die ik weer gekregen heb stuur ik terug.
Ik wil dat het stop gezet word.

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Huisman,Onze welgemeende excuses voor dit misverstand. Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    van der Scheer
    Datum
    ik heb telefonisch contact gehad ik kan mijn zending terug sturen en krijg geen nieuwe zendingen meer .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
van der Scheer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy