Klacht SlimQ3: Er is wel afgeschreven, ik heb geen pakketje ontvangen!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 44221
Gebruiker
Jet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Er is wel geld afgeschreven voor een pakketje pillen, ik heb echter het pakketje niet gezien. Verder: de vorige afschrijving was begin november, deze afschrijving is op 20 december gedaan

De oplossing

Graag het geld terug, ik wil niet betalen voor iets wat ik zeker NIET ontvangen heb.

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Methorst,We hebben per heden uw abonnement beëindigd.
    U zult geen zendingen meer ontvangen. Wij hebben uw pakket naar u gestuurd. Waarschijnlijk is er iets misgegaan met de levering ervan. Om u tegemoet te komen, willen wij u een nieuw pakket opsturen. Graag vernemen wij uw reactie op dit voorstel.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    SlimQ3 Nederland
  2. Auteur
    Jet
    Datum
    Ik wacht op deze oplossing.....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen