Opgelost door SlimQ3: Geen capsules meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52472
Gebruiker
anoniem
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Heb geprobeerd de toezendingen stop te zetten (na de verplichte 3 toezendingen) maar dit wil niet lukken. Blijven toezenden en geld incasseren. Inmiddels incasso stop gezet en pakketje retour gezonden, maar blijft raar dat het zo moet!

Gewenste oplossing

Stopzetten van het toesturen van capsules
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Fernee,We hebben per heden uw abonnement beëindigd.
    U zult geen zendingen meer ontvangen.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    SlimQ3 Nederland
  2. Auteur
    anoniem
    Datum
    Oplossing geaccepteerd

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen