Opgelost door SlimQ3: Geen overeenkomst aangegaan en toch verplicht 3 nazendingen af te nemen.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 35544
Gebruiker
munsel05
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb eeb gratis proefpakket ontvangen wat ik niet besteld heb. Meerdere personen werken op mijn laptop, ook kleinkinderen, maar niemand zegt iets besteld te hebben. Ik heb ook niets getekend en ben ook geen overeenkomst aangegaan. Enkele weken later kreeg ik een vervolgzending welke ik niet besteld had. Deze zending heb ik meteen geretourneerd waarop ik een mail kreeg van SlimQ3 dat ik me geabonneerd had op 3 vervolgzendingen en verplicht was deze af te nemen. Ik heb toen een boze mail teruggestuurd dat ik niets met ze te maken wilde hebben en dat ze bezig waren met oplichting om mensen op een slinkse manier geld afhandig te maken. Tevens heb ik ze verteld dat ik iedere nazending meteen zal retourneren. Weer kreeg ik een mail dat ik toch verplicht was om 3 vervolgzendingen af te nemen. Ze vertelden er niet bij wat de kosten waren, maar op internet heb ik gelezen dat dit € 60,00 per zending zou zijn. Ik ben zeker niet van plan om de zendingen te accepteren.

De oplossing

Ik wil van de vervolgzendingen af want ik ben geen abonnement van 3 vervolgzendingen aangegaan.

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    munsel05
    Datum
    vervolgzendingen stopgezet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
munsel05
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen