Klacht SlimQ3: geen transparantie omtrent aangaan abonnement en duur van abonnement

M.A.W.

Uw bedrijf verkoopt een afslankmiddel via proefpakketjes, maar meldt daarbij in mijn optiek niet duidelijk dat er een abonnement aan vast zit voor drie vervolgzendingen van in totaal €180. En zelfs daarna blijft het abonnement doorlopen. Dit bedrag wordt via automatische incasso afgeschreven. Heb na de laatste zending eind april pas actie ondernomen. Daarvoor is het me ontschoten. De pillen gebruik ik na de eerste drie maanden niet meer. De recente incasso heb ik teruggeboekt. En uw bedrijf gebeld. Het abonnement is stopgezet en de zending heb ik retour gezonden. Uw (onvriendelijke) telefoniste gaf aan dat dit eigenlijk ongebruikelijk is. Maar dat retour zenden en geld terugkrijgen voor de eerdere pakketten, die nog ongeopend liggen onmogelijk is. Had ik maar beter moeten lezen. Ik heb inmiddels bij mijn bank voor de zending van dec. 2013 en feb. 2014 een formulier ingevuld voor onterechte incasso na het telefoongesprek met uw medewerker. De bank zal dan ook contact opnemen.

terugbetaling van de zendingen dec. 2013 en feb. 2014 . Via de bank al een formulier ingevuld voor onterechte incasso. Ik zal deze twee zendingen dan retour zenden, verpakking (2x 120 pillen) is ongeopend. Zodat u niet feitelijk schade lijkt. Eerdere zendingen die wel zijn genuttigd, aangebroken laat ik buiten beschouwen. Lijkt me redelijk omdat die niet meer ongeopend zijn.
Tip: helder communiceren ook bij vervolgzendingen dat het een abonnement betreft die doorloopt. Is toch enigszins misleidend.Het is immers jammer dat klanten die kennismaken ontevreden zijn over de gang van zaken.

SlimQ3
    Geachte mevrouw Wibbelink.Wij hebben uw bericht in behandeling genomen. Wij proberen u zo snel mogelijk antwoord te geven.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice slimQ3

Ook een klacht indienen over SlimQ3?