Opgelost door SlimQ3: na opzegging nog steeds aanmaningen, en toegestuurde producten retour gezonden

Ray

Goedendag, lees hieronder de brief (klacht) die ik gestuurd heb.
Goedendag,
al meer dan 4 maanden terug heb ik mijn abonnement opgezegd van SLIMQ3, reden voor de opzegging was dat de pillen niet meer werkzaam zijn, tot mijn grote verbazing krijg ik steeds aanmaning terwijl ik al 4 maanden lang geen pillen meer heb ontvangen, en de laatste pillen op verzoek van de jullie telefoniste retour is gestuurd, het lijkt mij meer dan logisch dat ik niet ga betalen voor iets wat ik niet heb ontvangen cq meer gebruik, ik ga er dan ook van uit dat dit probleem naar tevredenheid opgelost gaat worden met behulp van een credit nota, waarna ik niet meer wenst te ontvangen van jullie, er zal dus niets betaald worden voor iets wat ik niet ontvangen heb.
PS telefonisch word gezegd dat alles geregeld is, alleen in de praktijk komt hier niets van terecht

met andere woorden, we wachten de volgende stap af die genomen gaat worden.

met vriendelijke groet

Raymond

Slimq3 heeft vorig jaar de Consumentenbond laten weten op korte termijn het aanbod te gaan aanpassen om nieuwe klachten en problemen met de incasso te voorkomen. Daarnaast is het bedrijf nu actief op Klachtenkompas.nl om via die weg bestaande klachten op te lossen; de daar tot nu toe gemelde klachten lost Slimq3 snel en naar tevredenheid op.
Nou niet dus,er word niets opgelost en ik krijg de ene aanmaning na de andere, met andere woorden, ik word er niet angstig vaan,maar wil wel graag van dit gezeur en de aanmaning af.

met vriendelijke groet

Raymond Rödel

SlimQ3
    We gaan vandaag contact met opnemen om onderstaande op te lossen.
    Met vriendelijke groeten,
    Klantenservice Slim Q 3
    Ray
    SlimQ3 heeft mij benaderd, zie onderstaande mail. Goedemiddag Meneer,We hebben uw probleem intern nagekeken.Volgens de administratie is het afgelopen vrijdag 10-10-2014 helemaal verwerkt en afgesloten.We betreuren het dat u foutieve maningen ontvangen heeft.Onze welgemeende excuses hiervoor.Zou u zo vriendelijke willen zijn om de status op klachtenkompas aan te passen.Met vriendelijke groeten,klantenservice Slimq3

Ray

Ook een klacht indienen over ?