Klacht SlimQ3: niet nakomen afspraken

Klachtnummer
# 70107
Gebruiker
Lutskebekkema
Datum
3 reacties

Details

De klacht

nav vorige klacht afgesproken laatste 3 zendingen terug te sturen. Zij zouden het geld terugstorten en het abonnement beëindigen. De betaling van de laatste zending heb ik zelf laten storneren. Ze zouden mij dus nog 2 betalingen terug moeten storten.
Abonnement is beëindigd, MAAR zij hebben slechts 1 betaling teruggestort en niet 2 betalingen

De oplossing

Dat afspraken worden nagekomen: 3 zendingen retour is dus ook 3 betalingen terug.

3 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte meneer / mevrouw Bekkema,
    We nemen vandaag contact met u op om het bovenstaande af te handelen.
    Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice Slim Q3
  2. Auteur
    Lutskebekkema
    Datum
    Heb een mail ontvangen, omdat ik telefonisch niet bereikbaar was.
  3. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Bekkema,Wij hebben u inmiddels gevraagd om telefonisch contact met ons op te nemen zodat zo snel mogelijk dit op gepaste wijze kunnen afsluiten.Excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3

Ook een klacht indienen over SlimQ3?