Opgelost door SlimQ3: Niets besteld en toch betaald.

Hoi,

Ik kreeg een zakje met pillen van slimq3 in mijn brievenbus. Een proefpakket zonder verplichtingen stond erop. Ik heb zelf niks besteld. Later kreeg ik een vervolg zending en dat koste me 59,99 en dat werd automatisch van mijn bank afgeschreven. Ik zag dat later pas. Toen ging ik naar de klantenservice bellen van slimq3 en daar vertelde ze me dat ze er niks aan konden doen en dat ik vast zit aan het abonnement. Ik had ook een email gestuurd en weer zeiden ze dat ik gewoon de 3 maanden vervolgzendingen moest betalen. Nu kreeg ik weer een rekening van 59.99 en een zak pillen. Ik heb alle pillen nog en ik doe er niks mee. Ik heb dit ook niet besteld.
Ik heb op internet op Google gezocht en ik vond verschillende websites waar ze vertellen dat dit vaker gebeurt.

Ik wil mijn geld terug krijgen en dat abonnement stopzetten. Ik zal de pillen retour zenden.

Geachte mevrouw Polet,
    Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.
    Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.
    Polliewop84
    Ik vind het goed dat mijn abonnement is beeindigd maar ik had de eerste levering wel betaald en dat geld zou ik graag terug willen hebben. Het bedrag van 59.99. En naar welk adres moet ik het opsturen?
    Geachte mevrouw Polet,
    Bedankt voor uw reactie. U kunt uw vervolgzending naar het adres: Postbus: 1235
    4700 BE Roosendaal sturen. Zodra wij die binnen hebben, kunnen wij uw betaling terugstorten.
    Polliewop84
    Oke dank je wel. Ik hoop dat ik de verzendkosten dan ook terug krijg.
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Damen,Bedankt voor uw reactie. Hoeveel bedragen de verzendkosten van de vervolgzending die u terug aan ons gaat sturen?Met vriendelijke groet,
    Polliewop84
    Ik heb het pakketje vanmiddag op de bus gedaan. Mijn afzender staat op de achterkant van de envelop samen met mijn adres. De verzendkosten bedragen 2.40.
    Polliewop84
    Ik heet trouwens mevrouw Polet en geen mevrouw Damen.
    Polliewop84
    Ik vind wel dat het erg lang duurt.
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Polet,Wij zullen de verzendkosten die u heeft gemaakt doorgeven. U zult deze op uw rekening ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Polliewop84
    Hoe lang gaat het ongeveer duren?
    Mvg, Melissa Polet
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Polet,U zult uw betaling binnen 2 weken op uw rekening ontvangen.Met vriendelijke groet,
    SlimQ3 Nederland
    Vriendelijk bedankt Mvg, Melissa
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Polet,Wij hopen dat uw klacht zo voor u is opgelost.Met vriendelijke groet,
    SlimQ3 Nederland
    Polliewop84
    Ik zie de betaling tegemoet. Zodra ik deze binnen heb ben ik tevreden.
    Mvg, Melissa Polet

Polliewop84

Ook een klacht indienen over SlimQ3?