Opgelost door SlimQ3: Ongevraagde vervolgzendingen

N'bos

na het bestellen van een proefpakket kregen we ongevraagd vervolgzendingen en werd ons duidelijk gemaakt dat we volgens de voorwaarden en kleine lettertjes hiermee akkoord waren gegaan.
We hebben de zending na het proefpakket teruggestuurd en krijgen nu geregeld aanmaningen

Stoppen met de aanmaningen.

SlimQ3
    Geachte mevrouw Voogd,De oplossing die ik u kan bieden is dat ik per uitzondering de 3e vervolgzending voor u stopzet zodat u die niet meer ontvangt en hoeft te betalen. U weet af van de actievoorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan en daarom kunnen we de aanmaningen niet stopzetten. We kunnen de retour gestuurde zending wel naar u terugsturen. Met vriendelijke groet,Klantenservice SlimQ3
    N'bos
    Wij zijn niet met uw actievoorwaarden akkoord gegaan. Deze v.w. werden ons pas duidelijk na de retourneren v.d. 1ste zending.
    Kunt u aantonen dat wij wel akkoord zijn gegaan?
    Wij hebben niets in ons bezit dus betaling lijkt overbodig
    Verder verwijs ik naar de vele 10 tallen soortgelijke klachten op div. sites . Dit versterkt onze vasthoudendheid. We hebben reeds een jurist inde arm genomen
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Voogd,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigt.
    U ontvangt geen zendingen meer.
    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
    N'bos
    Voorstel geccepteerd en hoop nu geen anmaningen meer te krijgen, want dat staat niet zo duidelijk in het antwoord

N'bos

Ook een klacht indienen over SlimQ3?