Opgelost door SlimQ3: Ongevraagde vervolgzendingen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 43653
Gebruiker
N'bos
Datum
4 reacties

Details

De klacht

na het bestellen van een proefpakket kregen we ongevraagd vervolgzendingen en werd ons duidelijk gemaakt dat we volgens de voorwaarden en kleine lettertjes hiermee akkoord waren gegaan.
We hebben de zending na het proefpakket teruggestuurd en krijgen nu geregeld aanmaningen

De oplossing

Stoppen met de aanmaningen.

4 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Voogd,De oplossing die ik u kan bieden is dat ik per uitzondering de 3e vervolgzending voor u stopzet zodat u die niet meer ontvangt en hoeft te betalen. U weet af van de actievoorwaarden waar u mee akkoord bent gegaan en daarom kunnen we de aanmaningen niet stopzetten. We kunnen de retour gestuurde zending wel naar u terugsturen. Met vriendelijke groet,Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    N'bos
    Datum
    Wij zijn niet met uw actievoorwaarden akkoord gegaan. Deze v.w. werden ons pas duidelijk na de retourneren v.d. 1ste zending.
    Kunt u aantonen dat wij wel akkoord zijn gegaan?
    Wij hebben niets in ons bezit dus betaling lijkt overbodig
    Verder verwijs ik naar de vele 10 tallen soortgelijke klachten op div. sites . Dit versterkt onze vasthoudendheid. We hebben reeds een jurist inde arm genomen
  3. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Voogd,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigt.
    U ontvangt geen zendingen meer.
    Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  4. Auteur
    N'bos
    Datum
    Voorstel geccepteerd en hoop nu geen anmaningen meer te krijgen, want dat staat niet zo duidelijk in het antwoord

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N'bos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen