Klacht SlimQ3: ongevraagde zending, automatische afschrijvingen

E.J.F.P. Embregts

Zonder mijn weten is, na het proefpakket toesturen automatisch een contract ontstaan,
geen handtekening gezet of afspraken gemaakt. Op de automatische incasso wordt alleen Buckaroo gemeld een buro dat voor veel andere bedrijven ook betalingen doet. Hier had ook SlimQ3 bij moeten staan. Nooit een factuur ontvangen, pas nu ik mijn laatste factuur heb teruggetrokken van de betaling krijg ik ineens mail en dat komt dan weer van HerbalSilmSelect ?!
Er had een mail moeten volgen na de proefperiode waarin met meldt dat je het contract moet beëindigen omdat je er anders eindeloos aan vast zit.

Ik wil schade vergoeding, ik heb anderhalf jaar voor iets betaald wat ik niet wilde. Ik begreep niet waar die doosjes vandaan kwamen. Ik wil natuurlijk nu al helemaal geen betalingen herinneringen ontvangen want ik heb mijn contract per telefoon beëindigd.
Ik stuur nu de laatste zending terug en betaal die factuur zeker niet maar ik kan nog meer terug sturen als het moet.

Goedemorgen,
    We gaan vandaag contact met u opnemen i.v.m. hiernaast staande informatie.
    Klantenservice Slimq3
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Embregts,Wij hopen dat wij uw klacht hebben opgelost.Met vriendelijke groet,SlimQ3 Nederland
    E.J.F.P. Embregts
    Ik werd gebeld op een heel onhandig moment, er werd ook niet gevraagd of het uitkwam, ik moest ophangen omdat ik met mijn handen vol stond en het gesprek toch weer erg lang leek te gaan duren, weer dezelfde argumenten als bij het eerste gesprek.
    Weer werd mij uitgelegd dat na een proefpakket er VANZELF een contract wordt opgesteld tot dat je het zelf af meldt. En ik denk dan geen wonder dat alle klachten over hetzelfde gaan, er zijn meer mensen ingetrapt, want zo voelt het.
    Goedemorgen,
    Wij zullen vandaag weer telefonisch contact met u opnemen wat betreft bovenstaande.
    klantenservice SlimQ3
    E.J.F.P. Embregts
    De dame die mij steeds belt om de klacht 'af te handelen' schept er genoegen in om te blijven zeggen dat het allemaal mijn eigen schuld is en dat ik een contract ben aangegaan. Terwijl ik echt de enige niet ben die er in gestonken is, dus ze zijn gewoon slinks en onduidelijk. Ze versturen ook express geen facturen want dan zou je ook eerder wakker geschudt worden. Het enige wat ze nu gedaan hebben is mijn teruggevorderde automatische incasso van de laatste maand "geaccepteerd"

E.J.F.P. Embregts

Ook een klacht indienen over ?