Klacht SlimQ3: Ongewenste verzending

Netty

Al maanden krijg ik ongevraagd pillen toegestuurd. Per mail en telefonisch heb ik aangegeven dit niet te willen. Vervolgens heeft Slimq3 gedreigd met incasso en deurwaarder. Onder deze dwang ben ik met bezwaar toch tot betaling overgegaan. Ik heb hier wek melding van gedaan bij Radar. Tevens heb ik via de website getracht mij af te melden, maar kom dan op een Koreaanse website terecht.Ik ben nu €180 kwijt en verzoek dit bedrag mij terug te betalen, daar ik de pillen ook heb geretourneerd.
Met bericht van consumentenbond voel ik mij nu gesterkt om in beroep te gaan.mik voel mij zeer gemanipuleerd in de afwikkeling. Ik ga er vanuit dat het nu ordentelijk opgelost gaat worden.

Ik wil graag mijn €180 terug

SlimQ3
    Geachte mevrouw Romijn,Wij kunnen helaas uw vervolgzendingen niet terugnemen en terugbetalen. U heeft een proefpakket besteld en tijdens het bestellen van uw proefpakket bent u akkoord gegaan met de actievoorwaarden. U heeft toen een vinkje(elektronische handtekening) gezet. U bent akkoord gegaan met de voorwaarden dat u na ontvangst van uw proefpakket binnen 7 dagen moet opzeggen, zodra u dit niet doet, ontvangt u zendingen, die u na 3 zendingen stop kunt zetten. U was te laat met opzeggen. Wij hebben uw abonnement stopgezet. U zult geen andere zendingen ontvangen. Helaas kunnen wij de betaalde vervolgzendingen niet terug storten. De laatste zending die u zelfs had ontvangen, hebben we teruggenomen en stopgezet. Dit is bij hoge uitzondering gedaan.Met vriendelijke groet,
    SLimQ3

Ook een klacht indienen over SlimQ3?