Opgelost door SlimQ3: Onrechtmatig abonnement en incasso

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 40847
Gebruiker
martha270660
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had me aangemeld voor een gratis proefpakket, waarbij ik alleen de verzendkosten zou moeten betalen, voor de afslankpillen van Slimq3. Nadat ik deze heb ontvangen kwam er een vervolgzending van de pillen en deze kosten maar liefst 59,99 euro. Ik heb toen meteen op hun site gekeken maar kon mij daar niet afmelden omdat het binnen een bepaalde tijd is na ontvangst van het proefpakket. Ik baalde al van die ene vervolgzending maar die heb ik geaccepteerd. Nu heb ik weer een pakket van 59,99 euro ontvangen. Het bedrag van de tweede zending heb ik gestorneerd en ik zal het pakket terug sturen. Ik heb contact opgenomen met SlimQ3 en aangegeven dat ik geen vervolgzending meer wil krijgen maar het blijkt dus dat je aan 3 vervolgzendingen vast zit. Ik heb geen brief of mail van hun gekregen over het feit dat ik een abonnement zou hebben afgesloten. Deze pillen kosten heel erg veel geld en dat geld kan ik niet missen. Schandalig hoe dit "bedrijf" met het vertrouwen van mensen omgaat.

De oplossing

Graag stoppen met het verzenden van de pakket en automatische incasso

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Boessen,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    martha270660
    Datum
    Gelukkig een goede/juiste oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
martha270660
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen