Opgelost door SlimQ3: Onrechtmatig abonnement en incasso

martha270660

Ik had me aangemeld voor een gratis proefpakket, waarbij ik alleen de verzendkosten zou moeten betalen, voor de afslankpillen van Slimq3. Nadat ik deze heb ontvangen kwam er een vervolgzending van de pillen en deze kosten maar liefst 59,99 euro. Ik heb toen meteen op hun site gekeken maar kon mij daar niet afmelden omdat het binnen een bepaalde tijd is na ontvangst van het proefpakket. Ik baalde al van die ene vervolgzending maar die heb ik geaccepteerd. Nu heb ik weer een pakket van 59,99 euro ontvangen. Het bedrag van de tweede zending heb ik gestorneerd en ik zal het pakket terug sturen. Ik heb contact opgenomen met SlimQ3 en aangegeven dat ik geen vervolgzending meer wil krijgen maar het blijkt dus dat je aan 3 vervolgzendingen vast zit. Ik heb geen brief of mail van hun gekregen over het feit dat ik een abonnement zou hebben afgesloten. Deze pillen kosten heel erg veel geld en dat geld kan ik niet missen. Schandalig hoe dit "bedrijf" met het vertrouwen van mensen omgaat.

Graag stoppen met het verzenden van de pakket en automatische incasso

SlimQ3
    Geachte mevrouw Boessen,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
    Gelukkig een goede/juiste oplossing

martha270660

Ook een klacht indienen over SlimQ3?