Klacht SlimQ3: Onrechtmatig geld van mijn rekening afgehaald.

Blue eyes

Doordat ik zo stom ben geweest om een proefpakket te bestellen van SlimQ3 kom ik maar niet van ze af. In mei 2013 heb ik het pakketje ontvangen voor €3,99. Ik moest gelijk aan geven dat ik geen nieuwe zendingen wilde. Dat had ik dus ook gelijk gedaan. Maar helaas ik kreeg wel een volgende pakket voor €59.99. Pakket retour gezonden maar geen geld terug. Ik zat toch vast aan de 3 zendingen. Dus 3 x €59.99 had ik ze zo genaamd voor gemachtigd. Nu blijkt tot mijn grootste ergenis dat nu voor de 4de keer €59.99 er af is gehaald. Ik wil van deze betalingen af en mijn geld terug. Wie heeft alsjeblieft een oplossing voor mij? 4 x 59.99 is gewoon veel geld voor mij.

Mijn geld van 4 x €59.99 terug krijgen en dat ze nooit meer geld van mijn rekening halen.

SlimQ3
    Geachte mevrouw Nauta,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen. Wij willen u graag tegemoet komen door uw 4e zending terug te nemen. Helaas kunnen wij de andere 3 zendingen niet terug aannemen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3