Opgelost door SlimQ3: onrechtmatige afschrijving

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33965
Gebruiker
Baard
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een gratis proefpakketje besteld waarvoor alleen verzendkosten betaald dienden te worden. Nu is er bijna € 59,99van mijn rekening afgeschreven, waarvoor ik geen toestemming heb gegeven! Ik heb uiteraard gestorneerd en zou graag willen dat dit wordt stopgezet!!

De oplossing

Onmiddellijk stopzetten hiervan.

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Baard,
    Middels dit bericht willen wij u mededelen dat wij uw abonnement zullen annuleren als u uw pakket retour stuurt. Zodra wij uw pakket hebben ontvangen zult u hier tevens een bevestiging van ontvangen. Mocht u nog vragen hebben horen wij dat graag.
    Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    Baard
    Datum
    Ik heb het pakketje vorige week al geretourneerd en hoop dat het nu inderdaad afgehandeld is. Vandaag kreeg ik nog een mail met het verzoek om het bedrag ad € 59,99 alsnog over te maken.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Baard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SlimQ3?