Klacht SlimQ3: Opzeggen slimQ3

Vinckie

Ik probeer het slimQ3 al meerdere malen op te zeggen. Maar geen succes.

UW KLANTNUMMER 11
FACTUUR 141077

Ik gebruik dit spul niet en ik blijf het krijgen ondanks meerdere mailtjes hierover...
Graag wil ik de zending terugsturen die ik ongebruikt heb liggen en m'n geld terug te krijgen.

Graag wil ik reactie op roderickvinck1@hotmail.com

Geld terug na terugzending van de ongebruikte(en ongewenste) zendingen

SlimQ3
    Geachte meneer/mevrouw Vinck,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
    Vinckie
    Ik wil graag ook de gesloten vorige pakketten terug zenden. Heb er nog 1 of 2 helemaal gesloten liggen. Graag zend ik deze mee en ontvang ik per pakket 59,99 terug.
    SlimQ3
    Geachte mevrouw Vinck, Wij hebben uw retourzendingen ontvangen.
    Wij zijn u tegemoet gekomen door de laatste zending stop te zetten en uw retourzending te accepteren.
    Helaas kunnen wij de andere betalingen van de zendingen niet terugstorten. Het enige wat wij voor u kunnen betekenen, is om de 3 vervolgzendingen terug te sturen aan u. Deze heeft u namelijk betaald en u heeft recht op uw pakketjes. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, SlimQ3 Nederland

Ook een klacht indienen over SlimQ3?