Opgelost door SlimQ3: opzeggen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46803
Gebruiker
Dvanluyn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik zou graag myn abbonement opzeggen. Met klant nummer 14.
Ik heb vorige maand gebeld en toen kreeg ik te horen dit kan pas in januari.
Wat ik gek vond wat jullie zeide in september dat het december was.

Ik hoop dat hij nu stop gezet word.!!

Graag hoor ik zo spoedig mogelijk van u.
graag ook u reactie na denisevanluyn@gmail.com

Groet.
Denise van luyn

De oplossing

Dat me abbenement word opgezegt. Ik niets meer hoef te betalen er aan.

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw van Luyn,Wij hebben per heden uw abonnementen beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket van klantnummer 14506 aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    Dvanluyn
    Datum
    Ik stuur het pakje op. Bedankt

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dvanluyn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy