Klacht SlimQ3: Problemen met stopzetten.

Liesbethbn

Ik heb na de eerste zending van SlimQ3 aangegeven dat ik het produkt niet wilde.
Na tel. contact te hebben gehad met de klanten service , bleek ik er voor 3 zendingen aan vast te zitten volgens SlimQ3. Dit scheen in de kleine letters vermeld te staan. Na het ontvangen van het 3e pakket, en ik deze wilde stopzetten. Bleek na raadplegen van kassa en de consumentenbond site het onrechts geldig is wat SlimQ3 aan het doen was. Ik heb de incasso gestagneerd en het laatste pakketje terug gezonden. Nu krijg ik steeds dreig mails dat ik aan de laatste betaling moet voldoen. Er zitten nu ook incasso kosten aan. Eerst moet ik dus betalen en dan pas het "abonnement"stop kan zetten. Ik vind echt niet dat dit kan. Eerlijk is eerlijk.

Ik wil dat de factuur kwijtgescholden word immers is het product retour gezonden.
Ik wil dit per mail bevestigd hebben. Liesbethbn@hotmail.com

SlimQ3
    Geachte mevrouw Nunes,We hebben per heden uw abonnement beëindigd.
    U zult geen zendingen meer ontvangen. Wij zullen ook het laatste factuur kwijtschelden. U zult geen aanmaningen ontvangen.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    SlimQ3 Nederland
    Liesbethbn
    Fijn dat de klacht opgehelderd en afgehandeld is, jammer dat het met dreiging moest.

Liesbethbn

Ook een klacht indienen over SlimQ3?