Klacht SlimQ3: Problemen met stopzetten.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41557
Gebruiker
Liesbethbn
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb na de eerste zending van SlimQ3 aangegeven dat ik het produkt niet wilde.
Na tel. contact te hebben gehad met de klanten service , bleek ik er voor 3 zendingen aan vast te zitten volgens SlimQ3. Dit scheen in de kleine letters vermeld te staan. Na het ontvangen van het 3e pakket, en ik deze wilde stopzetten. Bleek na raadplegen van kassa en de consumentenbond site het onrechts geldig is wat SlimQ3 aan het doen was. Ik heb de incasso gestagneerd en het laatste pakketje terug gezonden. Nu krijg ik steeds dreig mails dat ik aan de laatste betaling moet voldoen. Er zitten nu ook incasso kosten aan. Eerst moet ik dus betalen en dan pas het "abonnement"stop kan zetten. Ik vind echt niet dat dit kan. Eerlijk is eerlijk.

De oplossing

Ik wil dat de factuur kwijtgescholden word immers is het product retour gezonden.
Ik wil dit per mail bevestigd hebben. Liesbethbn@hotmail.com

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Nunes,We hebben per heden uw abonnement beëindigd.
    U zult geen zendingen meer ontvangen. Wij zullen ook het laatste factuur kwijtschelden. U zult geen aanmaningen ontvangen.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.Met vriendelijke groet,
    SlimQ3 Nederland
  2. Auteur
    Liesbethbn
    Datum
    Fijn dat de klacht opgehelderd en afgehandeld is, jammer dat het met dreiging moest.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liesbethbn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen