Klacht SlimQ3: proefpakket en ongevraagd nieuwe zendingen

Klachtnummer
# 48115
Gebruiker
Goetje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ook ik heb een proefpakket aangevraagd, daarna ongevraagd nieuwe zending ontvangen en er is 2 x 59,99 afgeschreven. de laatste betaling heb ik terug laten storten daar ik nooit een machtiging heb afgegeven. ik heb de onaangebroken verpakkingen geretourneerd. ik kreeg een maitje waarin stond dat per direct de leveringen worden stopgezet. Ik moet wel de laatste zending betalen dan sturen ze me die verpakking weer retour. opslag van enkele euro's. nu krijg ik mail, laatste sommering, nu moet ik 74 euro betalen voor iets wat ik niet heb. Hoe moet ik dit regelen.
J.

De oplossing

ik wil dit niet betalen, heb de verpakkingen geretourneerd en die kunnen ze dan weer doorverkopen, waarom moet ik betalen.
Ik wil er gewoon vanaf.

1 reactie

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte mevrouw Rotgans,Uw abonnement is reeds geannuleerd. U heeft tevens aan uw betalingsverplichtingen voldaan. Wenst u de retour gestuurde zendingen opnieuw te ontvangen? Wij horen het graag. Met vriendelijke groet,Klantenservice SlimQ3

Ook een klacht indienen over SlimQ3?