Klacht SlimQ3: proefpakketjes verkopen waar een abonnement aan vast blijkt te zitten

Klachtnummer
# 52753
Gebruiker
Wendyo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Proefpakket besteld .
Daarna nog twee keer ( dacht ik)
krijg net vierde of vijfde pakket binnen en ik heb al een contact gehad dat ik het niet meer wilde ontvangen

De oplossing

niets meer ontvangen en liefst nog een of twee pakketjes terugsturen.
laatste incasso is terugboeken verzocht aan de bank

1 reactie

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw Overeinder,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen