Opgelost door SlimQ3: Retour automatisch afgetrokken bedrag

Lucia

Bij het opgeven van een proefpakketje slimq3 bleek ik me automatisch geabonneerd te hebben op drie toezendingen. Zeer tegen mijn zin, maar heb hiertegen geen actie ondernomen. Nu is mij een vierde toegestuurd en geld van mijn rekening gehaald, terwijl ik er vanuit ging dat ik na drie keer niets meer zou ontvangen. Ik wil dat het toesturen stopt en ik wil het bedrag dat per 25 februari j.l. van mijn rekening is afgeschreven terug ontvangen.

Acuut stoppen met het toezenden van het product en het terugstorten van het bedrag (59,90) dat per 25 februari van mijn rekening is afgeschreven.

SlimQ3
    Geachte meneer/mevrouw van Dijk-Smit,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
    Ik ga ermee akkoord.

Lucia

Ook een klacht indienen over SlimQ3?