Opgelost door SlimQ3: Retour automatisch afgetrokken bedrag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52974
Gebruiker
Lucia
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Bij het opgeven van een proefpakketje slimq3 bleek ik me automatisch geabonneerd te hebben op drie toezendingen. Zeer tegen mijn zin, maar heb hiertegen geen actie ondernomen. Nu is mij een vierde toegestuurd en geld van mijn rekening gehaald, terwijl ik er vanuit ging dat ik na drie keer niets meer zou ontvangen. Ik wil dat het toesturen stopt en ik wil het bedrag dat per 25 februari j.l. van mijn rekening is afgeschreven terug ontvangen.

De oplossing

Acuut stoppen met het toezenden van het product en het terugstorten van het bedrag (59,90) dat per 25 februari van mijn rekening is afgeschreven.

2 reacties

  1. Auteur
    SlimQ3
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw van Dijk-Smit,Wij hebben per heden uw abonnement beëindigd. U zult geen zendingen meer ontvangen.
    Wilt u zo vriendelijk zijn om uw pakket aan ons te retourneren. Zodra wij uw pakket ontvangen zult u ook geen maningen van het betreffende bedrag ontvangen.Mocht u nog vragen hebben staan wij u graag te woord.Met vriendelijke groet,
    Klantenservice SlimQ3
  2. Auteur
    Lucia
    Datum
    Ik ga ermee akkoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lucia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over SlimQ3?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen