Klacht slimscheren.nl: Geen levering ontvangen

Klachtnummer
# 79387
Gebruiker
Dennisvdam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb op 1 oktober een gillette fusion houder + mesjes besteld. Die zouden volgens de website de volgende dag in huis moeten zijn. Nu, een week verder, heb ik nog niks ontvangen. Bijna onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice. Zijn namelijk volgens de website van maandag tot vrijdag geopend van 9 tot 6. Maar volgens het algemene nummer in een mail die heb gekregen zijn ze er alleen op woensdag tussen 4 en 6. Maar ook op dit tijdstip krijg je ze niet te pakken. Kreeg alleen deze mail na een week: Beste Dennis, Uw bestelling is afgelopen vrijdag verstuurd. Als het goed is heeft u de bestelling dus inmiddels ontvangen. Mocht dat niet het geval zijn dan wil ik u vragen dit aan ons door te geven, aangezien er dan iets mis kan zijn gegaan bij de post. Ik wil u ook vragen het bij ons bekende adres te controleren: Dr. H. J. van Mooklaan 343 2286 BH 2286 BH Vriendelijke groet, Myrthe Klantenservice Slimscheren.nl Dit vind ik niet kunnen. Want om nu weer een week te gaan wachten.

Gewenste oplossing

k ben tevreden wanneer ik mijn levering ontvang of wanneer ik mijn geld terug krijg. Vind het namelijk geen manier van doen als je bijna tot eigenlijk geen contact met de klantenservice kunt krijgen terwijl je levering er na een week nog niet is, terwijl er word gezegd dat het de volgende dag in huis moet zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat slimscheren.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over slimscheren.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen