Klacht Sloggies.nl: Late levering

sad Niet opgelost
Marianne

Bestelling op zondag geplaatst, levering zou op dinsdag zijn.
Er staat ook nog op de website als je voor 16.00 uur besteld je het de volgende dag in huis zal hebben.
Al met al krijg ik net, op dinsdag, een mail dat het pakket verzonden is.
Je houdt er toch de hele dag rekening mee dat er een pakketje gaat komen.
Bij buren afgeven is geen optie, dus ben ik morgen weer gedwongen thuis te blijven.
En als ik opbel krijg ik het verhaal dat er nu een actieperiode is en dat het langer kan duren.
Ja, nou? Dat weten jullie toch van te voren? Huur een extra magazijnkracht ofzo.

Voortaan wel op tijd leveren, zonodig duidelijk op de website zetten dat het langer kan duren.
Verstop deze info niet achter sterretjes.

Sloggies.nl
    Beste klant,

Vervelend dat u niet tevreden over ons bent. We hebben dan ook duidelijk op de site aangegeven dat tijdens actieperiodes, de levertijd kan afwijken. U heeft gelezen dat een bestelling die op zondag is geplaatst, normaal gesproken op dinsdag wordt geleverd. Bij diezelfde informatie wordt aangegeven dat tijdens actieperiode de levertijd kan afwijken. Het pakket was ook inderdaad met 1 dag vertraagd.

Wij gebruiken inderdaad een sterretje om de verzendinformatie achter te zetten, omdat er gewoonweg te veel informatie is om op iedere pagina op onze site te laten zien. Wij lichten onze klanten zo goed mogelijk in.

Team Sloggies

Marianne
Geen

Ook een klacht indienen over Sloggies.nl?