Klacht Sloggiwebshop.nl: Sloggi heeft misleidende informatie staan bij een product in de webshop dat ik heb gekocht

M. Schauwaert

Al meerdere jaren koop ik de top van de serie ‘Zero feel’ van Sloggi, maat M. Er was een actie gaande in de webshop (20% korting) en tegelijkertijd had ik nood aan nieuwe tops. Er bleek een nieuwe variant te zijn toegevoegd, de variant Zero feel Natural. Deze zou iets ruimer vallen, vermeldde de omschrijving. Dat was voor mij geen probleem en volgens de maattabel geldt voor alle Zero feelmodellen voor mij maat M. Toen mijn bestelling, waaronder 4 ‘Naturals’, binnenkwam, was ik blij, het zag er allemaal goed uit en ik heb alles ontdaan van verpakking en in de kledingkast gelegd. Een aantal dagen later trek ik een Natural variant aan en na een paar minuten kruipt de top omhoog. En dit blijft een paar uur lang gebeuren. Ik besluit de top op een ‘normale’ Zero feel top te leggen en wat blijkt, de bandjes zijn meerdere centimeters korter. Hierover staat niets op de website. De klantenservice van Sloggi weigert met een oplossing te komen. De tops hebben ongeveer na korting €120,- gekost en mijn totale bestelling was meer dan €200,-. Ook was het gesprek onprettig en heb ik het gevoel misleid te zijn. In vertrouwen op de kwaliteit die in het verleden werd geleverd heb ik gehandeld en dit krijg ik er voor terug. De informatie op de website is onvolledig en onjuist. Als ik had geweten dat de bandjes korter waren dan alle andere modellen van de serie, had ik de tops niet gekocht. Ik versta iets heel anders onder het begrip “ruimer”.

De tops omruilen voor 4 ‘gewone’ Zero feel tops, maat M, kleur nader op te geven.

Anders geld terug.

Bijlagen

Wij vinden dat Sloggiwebshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sloggiwebshop.nl?