Klacht Sloopdecrisis.nl: misleiding

Klachtnummer
# 95997
Gebruiker
m
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ziggo 52,95
overstapaanbod naar vodafoon zou me 228,29 besparen..
33,33 ongeveer per maand..
als ik akkoord ga met jullie aanbod , bespaar ik dat.. MAAR
dan moet ik niet bellen!! want als ik bel komt er per min 0,8 cent bij!!
ik bel gemiddeld 1,5 uur per week..(niet echt veel..)
dat is ongeveer 28,80 per maand
dus.. mijn maandbedrag komt dan op 62,13 ?!
vanwaar deze misleidende informatie/aanbieding?
ik snap dat mensen kunnen besparen, maar geef dan ook de goede informatie..
zeg niet dat de overeenkomst die ze nu hebben goedkoper kan!
zeg niet dat ze hetzelfde krijgen voor een minder bedrag!
'collectief'..? nee gewoon een ander contract met mindere voordelen..
beetje misleidend naar mijn mening.. en vooral gevaarlijk,
want als mensen meegaan met jullie "aanbieding", zijn ze nog meer geld kwijt
dan ervoor!!!

De oplossing

gevraagd eerlijkheid, vergelijk en geef aanbieding naar gelijkheid, geen aanbieding wat op den duur meer kost..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sloopdecrisis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sloopdecrisis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen