Klacht Sloopdecrisis.nl: Niet nakomen van voorwaarden

Klachtnummer
# 170639
Gebruiker
N
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via de site sloop de crisis een contract van 1 jaar bij NLE aangegaan. Omdat onze oude contract tot 31 juli 2016 bij Nuon is, was de voorwaarde dat het contract bij NLE vanaf die datum zou ingaan. Staat ook duidelijk op de site van sloop de crisis.
De klacht: NLE houdt zich absoluut niet aan deze voorwaarden, waardoor wij bij nuon een opzegvergoeding moeten betalen van €100.-
Hierover tweemaal met NLE gebeld. NLE zei hieraan niets te kunnen veranderen en dat ze vanaf 2 juni 2016 zou gaan leveren. NLE vertelde dat de einddatum bij Nuon niet te vinden was in het register. Dit is echter onjuist! NLE houdt zich niet aan de overstap voorwaarden. Ook kan ik geen enkel bericht van NLE terug vinden dat zij vanaf 2 juni zouden gaan leveren.

De oplossing

Wij blijven bij Nuon!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sloopdecrisis.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sloopdecrisis.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen