Klacht Sloten service 24/7: Opgelicht door Firma Skali | Sloten service 24/7

Klachtnummer
# 306448
Gebruiker
Harmsen17
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat mijn cameratas met sleutels in de trein gestolen was, stond ik met lege handen thuis. Na anderhalf uur bellen had ik een sleutelmaker gevonden die bereid was om midden in de nacht langs te komen om mijn deur open te maken. Kosten konden ze niet vertellen omdat ze eerst moeste kijken wat voor slot ik had op de voordeur.

Nadat er iemand aangekomen was vroeg ik om de prijs en dat kon hij kost steeds niet melden en zo werd ik aan heflijntje gehouden. Na slechts 10 minuten werk kwam hij met de prijs: 891 euro...

Ik weigerde dit te betalen en de sleutelmaker belde met zijn baas en zette hem op de speaker. Ik moest nu 300 aanbetalen en de rest later betalen.
Met tegenzin heb ik het contract getekend en 300 euro aanbetaald.

De volgende dag ben ik naar een sleutelmaker in de buurt geweest en heb ik mijn factuur laten zien. Hij vertelde me dat ik enorm belazerd was, zoals ik al vermoedde. Ik ben die nacht behoorlijk onder druk gezet om te betalen en had achteraf gewoon de politie moeten bellen.

De oplossing

100 euro terug van mijn betaalde 300 euro. Dat is de normale prijs wat ik kwijt zou zijn. De rest betaal ik sowieso niet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sloten service 24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sloten service 24/7?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen