Klacht Sloten service 24/7: Opgelicht door Slotenmakers 24/7 Firma Skali

Klachtnummer
# 315273
Gebruiker
Anne55
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook opgelicht door Slotenmakers 24/7. Wij waren op vakantie. De sleutel van mijn zoon brak af. Hij belde de slotenmaker waarvan hij dacht dat die uit Zaandam kwam. Natuurlijk was die jongen van 21 gestressd. Hij is goed van vertrouwen en ging ervan uit dat het goed kwam. "Ja wel duur pap", zei hij. Bij thuiskomst schrokken we ons te pletter van de factuur € 874! Voor het uurloon rekende de firma Skali € 179 en ook nog eens 100% nachttarief. Een simpel Lips slot was erin gezet van € 254 terwijl die in werkelijkheid € 35 zou moeten kosten. En dan nog eens € 75 extra rekenen om te frezen terwijl dit gewoon arbeidsloon is. Alles bij elkaar is meneer zeker niet langer dan drie kwartier bezig geweest. Echt idioot dat dit kan. Mijn zoon, die iets dergelijks nog nooit aan de hand had gehad, heeft braaf het hele bedrag gepind. Heel jammer dat hij dit zelf beschikbaar had, anders zouden wij achteraf hebben geweigerd dit te betalen.

De oplossing

Terugbetaling van het grootste deel van het bedrag en er een redelijk tarief van maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sloten service 24/7 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sloten service 24/7?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen