Klacht Sloten-Team.nl: Schandalig duur!

Vork

Zondag 28-8-2016 hebben wij onszelf buitengesloten. In alle toegangsduren, voordeur en 3 terrasdeuren zat nog een sleutel. Wij konden ons huis niet meer in. Via google kwamen wij terecht bij De Landelijke Slotenservice, gebeld en gevraagd hoeveel het ons ging kosten. Dit kon ons niet verteld worden maar zou door de monteur bij aankomst medegedeeld worden. Na ruim een uur gewacht te hebben, i.p.v. 30 tot 45 minuten kwam de monteur. Binnen de 15 minuten heeft hij de deur open gekregen. Geweldig natuurlijk. Kosten € 342,20 Ik kon er niet van slapen en snap het ook niet, voel me opgelicht. Op het moment dat het bedrag werd medegedeeld, sloeg ik dicht. Kwaadheid komt later. Ik heb zelf nog geen contact opgenomen want wat krijg ik dan te horen? Dit zijn onze tarieven?

Wij hebben € 100,- weekend tarief betaald, dat is nog te begrijpen.
Maar waarom standaard basis van € 149,- (inclusief 60 minuten arbeidsloon), hij is nog geen 15 minuten met een velletje bezig geweest om de deur te openen. Verder heeft hij geen kosten gemaakt van slot of wat dan ook. Voorrijkosten ook nog begrijpelijk. Wij vallen over de € 149,- dat is veel te veel. Wij willen minstens € 75,- + BTW retour.

Wij vinden dat Sloten-Team.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sloten-Team.nl?